leicesternynke.reismee.nl

Exchange in Leicester!

Hi there,

Van september 2018 t/m januari 2019 woon ik in Leicester om mee te doen aan het Erasmus-exchange programma. Hiermee volg ik voor mijn vrije-keuzeruimte van mijn studie in Nederland vakken aan de universiteit hier. Een groot deel van de tijd zal ik gewoon bezig zijn met studeren, maar daarnaast wil ik mijn tijd hier natuurlijk ook gebruiken om leuke dingen te doen.

Wanneer ik genoeg content heb voor een leuke update zal ik deze plaatsen, zodat jullie een kijkje kunnen nemen in mijn belevenissen hier. Dit zijn wat handige linkjes om direct naar bepaalde onderdelen te kunnen gaan:

Verhalen: verhalen
Foto's: foto's
Kaart: de kaart
Profiel: het profiel

Mocht je het leuk vinden om op de hoogte te blijven van een nieuwe post, dan kun je je aanmelden voor mijn mailinglijst: dit kan door je e-mailadres achter te laten in de rechter kolom. Hiermee krijg je dan bij een update automatisch een mail.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Nynke

Reacties

Reacties

Maarten

Lieve Nynke !
Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt in de UK !!??
Geniet ervan en houd me op de hoogte hè ???
liefs papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!